BULETIN INFORMATIV
publicat in conformitate cu prevederile Legii 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public
Asigurarea accesului la informaţiile de interes public conform Legii 544/2001 se face din oficiu sau la cerere prin intermediul Compartimentului Registratură, situat in incinta Primăriei comunei Băbana, telefon 0248676001, la adresa de e-mail: primariababana@yahoo.com sau la adresa Primăriei comunei Băbana, str. Principală, nr. 10, localitatea Băbana județul Argeș, https://www.primariababana.ro.
Model cerere-de-informatii-de-interes-public
Conform ART.5, alin. 2 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, autoritatile si institutiile publice au obligatia sa publice si sa actualizeze anual un buletin informativ care va cuprinde informatii de interes public:
a) actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei public
b) structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice, programul de functionare
c) numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice
d) coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de Internet) sursele financiare, bugetul si bilantul contabil
e) programele si strategiile propriig) lista cuprinzand documentele de interes publich) lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legiii) modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate.
a) Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Comunei Băbana:
Legea nr. 215/2001 – a administratiei publice locale, republicată cu modificarile şi completările ulterioare
Legea nr.188/1999 – privind Statutul functionarilor publici, republicata
Legea nr.7/2004 – privind Codul de conduita a functionarilor publici
Legea nr.52/2003 – privind transparenta decizionala in administratia publica
Legea nr.544/2001 – privind liberul acces la informatiile de interes public
Legea nr.53/2003 – Codul Muncii cu modificarile ulterioare
– HCL nr. 12 / 10.12.2024 – privind aprobarea Statutului Comunei Băbana, Județul Argeș, în formă actualizată HCL privind aprobarea Statutului Comunei Babana, judetul Arges in forma actualizata.
b) Structura organizatorică, atribiții, programul de functionare, programul de audiente:
Organigrama institutiei aprobată prin
- Hotararea nr.17 / 25.02.2025 privind modificarea organigramei si statului de functii HCLnr.17/2025 Aprobarea Organigramei si a Statului de functii
- Hotărârea nr. 37 / 22.05.2025 privind modificarea organigramei si statului de functii HCL NR.37 / 2025 - privind aprobarea Organigramei si Statului de functii
Structura organizatorică si atribuţiile aparatului de specialitate al Primarului – disponibile pe pagina instituţiei
Programul de functionare:
Luni – Marti – Miercuri – Joi, Vineri între orele: 08.00 – 16.00
Program de furnizare a informatiilor de interes public – Relatii cu publicul:
Luni – Marti – Miercuri, joi între orele: 08.00 – 16.00
Vineri, între orele: 08.00 – 14.00
Procedura de obţinere a informaţiilor de interes public este postată pe site-ul instituţiei la rubrica Informaţii de interes public.
Program de audiente:
Numele si prenumele Functia Zile de audiente Ore de audiente
Ivan Vasile Bebe Primar Luni - joi 08:00 – 13:00
Tuca Gheorghe Cosmin Viceprimar Vineri 09:00 – 11:00
Prodanel Adina Oana Secretar Miercuri 09:00 – 11:00
Notă
Înscrierile în audiența se vor face in fiecare zi, astfel:
– telefonic, la nr.0248676001;
– personal;
– prin cerere scrisa depusa la Registratura Comunei Băbana, telefon 0248676001, la adresa de e-mail: primariababana@yahoo.com sau la adresa Primăriei comunei Băbana, str. Principală, nr. 10, localitatea Băbana județul Argeș
Numele si prenumele Functia
Ivan Vasile Bebe Primar
Tuca Gheorghe Cosmin Viceprimar
Prodanel Adina Oana Secretar
Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public: Nichita Elena referent în cadrul compartimentului Relaţii cu publicul şi arhivă
- d) Coordonate de contact:
Denumire: Comuna Băbana
Sediul: Judetul Arges, Localitatea Băbana, Strada Principală, nr. 10, Cod Postal 117055.
Telefon: 0248676001
Fax : 0248676001
E-mail: primariababana@yahoo.com
Site: https://www.primariababana.ro/
Bugetul propriu al comunei Băbana şi situaţiile financiare centralizate ale comunei trimestriale şi anuale sunt publicate pe site-ul instituţiei la următoarea adresă: : https://www.primariababana.ro/ rubrica documente și informații financiare. Deasemenea sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil se pot consulta la sediul instituţiei. Referitor la sursele financiare ale comunei Băbana atât ca previziune cât şi încasările efective sunt detaliate pe categorii de surse, în bugetele componente ale bugetului propriu al comunei Băbana şi în Conturile de execuţie a bugetului din Situaţiile financiare centralizate, publicate pe site-ul Primăriei comunei Băbana.
- f) Programe și strategii proprii:
– se pot consulta la sediul institutiei şi pe site
- g) Lista cuprinzând documentele de interes public:
Informaţiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public:
– actele normative care reglementeaza organizarea şi funcţionarea Primăriei Comunei Vinga;
– structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al Primăriei Comunei Vinga;
– numele si prenumele persoanelor din conducerea Primăriei Comunei Vinga şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice;
– coordonatele de contact ale primăriei respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de internet;
– sursele financiare, bugetul şi bilantul contabil;
– programele şi strategiile proprii, alte documente publicate pe site-ul instituţiei;
– lista documentelor produse şi/sau gestionate, potrivit legii;
– modalitaţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vatămată în privinta dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate.
- h) Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii;
– dispoziţiei ale primarului;
– proiecte de hotarâri;
– instrumente de prezentare a actelor administrative: expunere de motive, note de fundamentare, referate de aprobare;
– note de discuţii;
– referate de aprobare;
– fişe de audienţă;
– protocoale;
– rapoarte;
– studii;
– analize;
– prognoze;
– proiecte de strategii;
– scrisori sau adrese;
– materiale de specialitate;
– fişe de proiect;
– contracte de achizitie publică;
– procese-verbale;
– adrese;
– observaţii si propuneri;
– avize;
– planuri urbanistice de detaliu sau zonale;
– planul urbanistic general;
– certificate de urbanism si autorizatii de construire/desfiintare;
– autorizatii pentru activitati independente (asociatii familiale, persoane fizice), autorizaţii taxi, autorizaţii de funcţionare şi avize pentru orarul de funcţionare;
– date de cadastru;
– date de stare civilă;
- h) Modalitățile de contestare a deciziei autorotății sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.
În conformitate cu prevederile art. 22 din Legea 544/2001 şi ale art. 36 din HG nr.123/2002, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute de legea privind liberul acces la informaţiile de interes public, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7 din Legea nr. 544/2001
Formular reclamatie administrativă 2 – pentru lipsă raspuns ANEXA 6 Model – Reclamaţie administrativă (2) Legea nr. 544 din 2001 reclamatie-administrativa-1
Formular reclamație administrativă 1 – pentru raspuns negativ ANEXA 5 Model – Reclamaţie administrativă (1) Legea nr. 544 din 2001 reclamatie-administrativa-2
Anunt convocare Consiliul Local in sedinta ordinara in data de 26.03.2025
Dispozitie cu persoanele desemnate privind Legea 544/2001 si Legea 52/2003
Dispozitie desemnare purtator de cuvant.
Raport evaluare a implementarii Legii 52 / 2003 in anul 2024
Raport de evaluare a implementarii Legii nr.544 / 2001 pentru anul 2024
Raport de evaluare a implementarii Legii nr.544 / 2001 pentru anul 2023
Raport de evaluare a implementarii Legii nr.544 / 2001 pentru anul 2022
Raport de evaluare a implementarii Legii nr.544 / 2001 - pentru anul 2021
Raport de evaluare a implementarii Legii nr.544 / 2001- pentru anul 2020